Hallå bloggen :).. Nu är min farfa

2ea98861b9ca6d3f68ffb56b7b3b1d30.png

Kolla varifrån!

Hallå bloggen :).. Titta vad som landade in på min häck här på uteplatsen,världens finaste fjäril ;).. Kolla noga så ser du nog bra ;).. Vaknade upp och på morgonen och sa hejdå till jonathan! Många tårar blev det kan jag säga.. Jag störtgrinade! Iaf,Nu är min farfar påväg hit.. Ska bli kul att få se han lite granna också :).. Vad ska ni allihopa göra idag? Jag sitter och fikar,dricker oboy,kollar extreme home makeover! Riktigt schyssta grejer dom får alltså. Jag skulle lätt köpa ett extrem ruttet hus,sen ansöka dit och ba, aaaah,grina lite och ba, jag har det så himla svårt!!:p. Haha,lätt värt ändå. Eller vad tycker ni? Kan ni kommentera lite och tala om för mig vad ni vill se här i bloggen?! Skulle vara kul att ha en åsikt från er med. Till nästa gång,vi ses när vi ses :) ciao!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0