hallå bloggen :).. Här har ni en b

-3ffa582d30eb4fc8046fd9b8375e368.png

Kolla varifrån!

hallå bloggen :).. Här har ni en bild på den underbara poolen utanför hotellet i bulgarien ;) .. Det var så skönt,oh.. Vill bara tillbaka! Blir nog till nästa sommar eller så. Men jag planerar att åka med jessica till spanien nästa sommar. Så jag ska spara en massa pengar,för sen ska vi bila tillbaka från spanien till sverige ;).. Så då måste jag ta körkortet också ;).. Ska ändå gå en sån där intensiv kurs så då har jag det på två veckor! Men vill ju börja med det när det inte är någon snö.. Så jag får nog skynda mig!:p.. Men det fixar sig. Idag är det jätte fint väder så vi ska till nydala ;).. Men vi ser väll om jag badar eller bara solar! ;) nu ska jag äta lunch. Puss puss!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0