- Shopping..

Shopping shopping shopping !
Vad har ni att säga om shopping läsare ?
Jag ska säga en sak, haha ..
Internet shopping, det är seriöst beroende framkallande.. 
För du vet den där känslan man får,
När paketet kommer hem till dig,
Och du får öppna någonting nytt & du bara ser alla fina saker som kommit ..
Allting är nytt, och bara ditt ..
Haha, jag borde nog tillverka en Confession of a shopaholic 2 - THE REAL DEAL ;)..
Haha, needå, så farligt är det inte :)..
Men jag älskar verkligen shopping, men samtidigt..
Vilket tjej/kvinna älskar inte att shoppa ? 
Även killar börjar bli mer beroende av det där med shopping..
Det är väll helt enkelt en smaksak ! :p..
Vill beställa sådana dära harem byxor..
Men jag kollar runt lite överallt, tips på sidor som man kan köpa på via faktura !? :).

Nu hade jag tänkt mig att hoppa in i duschen ..
Blev aldrig imorse.. känner mig sjuk :S !
Är skit hängig och ba, BLÄÄÄÄÄÄÄÄH !!!
Vill kräkas typ, har jätte ont i njurarna när jag andas !
Inge roligt alls..
Men men , vi hörs senare.

CIAO BITCHES ;) !

Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Oh, men om man redan har 20% får man 40 då ? :D

2009-07-31 @ 16:25:25
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa¨

sv: okej ska hålla utkik

2009-07-31 @ 16:46:03
URL: http://klojs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0