- Rip M !!!

Idag är inte en bra dag ...
Min nära vän , som min bror, dog idag på morgonen 05.10 av en bil olycka strax innan umeå ..
Och jag vet inte vad jag ska säga..
Mina tankar går ut till hans familj som måste lida genom detta.

Det är bara för mkt..
Tjejen som körde bilden var även onykter, tappade kontrollen och körde av vägen.
Vilket resulterades i att bilen voltade flertal varv, 
och min kära vän slängdes ut ur bilen under allt detta och dog på plats..
Hans skador var så allvarliga att han överlevde inte en sekund..

Har suttit med hans bror hela eftermiddagen/kvällen nu ..
Och jag kan inte ens tänka mig hans smärta..
Av att döma från det man ser i hans ögon så känner han sig helt död på insidan ..
Dom umgicks dygnet runt , fanns inte en minut i livet dom levde utan varandra..

Usch det här e för jobbigt.
Bloggar sen när jag mår lite bättre.
Känner att jag har för mkt att tänka på !
Men det blir nog ikväll iaf..

R.i.p M !!!!
Du var den bästa som fanns på ALLA sätt och vis.
Gud var verkligen orättvis den här gången.
Absolut fel person du tog..


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0