- One,two,three,four !

I know you want me, you know i want ya ;) ..
Lätt värd låt !
Kan inte låta bli att lyssna på den när jag sätter mig vid datorn..
Kommer den på Mtv då äre högsta volym på teven ALLTID .. !!
HAHA .. I know, im pathetic, but i can´t help it ;)..

Idag var farfar här =) ..
Fick 500 kr i födelsedagspresent eftersom lilla jag fyller ju som sagt 20 stora år om inte mindre än 25 dagar ;)..

Shit vad tiden går fort alltså !
Minns när man var liten och bara sprang omkring ute barfota och sket i om det var grus under fötterna eller inte !
Nu är man fan rädd för att en myra ska krypa på foten, medans man då fan kunde stoppa dom i käften och äta dom :P..
Haha, jadu.. Man förändras mycket under sin uppväxt..

Men som sagt så fick jag ju pengar av farfar idag, så det blev lite shopping ! :).

En ny parfym, 
luktar EXAKT likadant som kvinnliga JPG ( Jean-Paul . Gaultier ), INGEN skillnad alls.
Och billig också, 69 kr !!!!!
Sen ett par nya örhängen, jättefina , blingbling aktiga typ, för 49 kr.
Plus ett nytt linne, en tidning, och cigg, och glass.
Och ändå har jag 250 kr kvar.. :D
Så jag e nöjd med dagens shopping ! :)..

Jag har två nya filmer som jag ska se idag ..
En heter Taken , med bla Liam.Neeson, 
som jag har blivit starkt rekommenderad av många att titta på ..
Så det får man hoppas är en höjdare, men det verkar riktigt bra.
Det är en film om traficing osv..
Så, till er som vill se en ny film rekommenderar jag Taken !
Sen även en till film som heter Finding Amanda, Verkar också superbra.
Så den kan ni också kolla upp =) ..

Tänkte även informera att bulgarien bilderna har anlänt ,
inte exakt alla jag hade förväntat mig, men en del.
Så dom åker nog upp ikv.. 
För er som vill se dom innan hittar ni dom på min facebook =) ..

http://www.facebook.com/album.php?aid=125157&id=730577424 - där e albumet :)..

Till nästa gång, vi ses när vi ses ;) CIAO !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0