- In the night i here them talk !

Haha.. jadu! 
skulle väll komma på någon bra kommentar som passade bra ihop med tiden på dygnet ;)..
Anyway, 
är skit trött sitter hemma,
Fick mina Chanel Slippers idag !!! :D..
Höhö, im on looove, and that at first sight ;)..

Imorgon blir det nog att chilla lite med Jessi,
Hon kom förbi mig nu ikv, åkte hem för 10 min sen ..
Vi satte oss ner, tog några drinkar, 
chillade och bara gjorde lite catch up efter bulgarien och så ..

Haha, fan vad mkt som kan hända egentligen när man bara e borta en vecka ;P.

Drama Drama Dramaaa ;p .. !

Imorrn hoppas jag på att få upp lite bilder här i bloggen från Bulgarien.
Men kan inte garantera någonting, 
då jag inte riktigt fått tag i S från norge med kameran än ..
Men det kommer, skriver ett sms till henne imorgon och skyndar på lite !

Så förhoppningsvis imorgon på eftermiddagen finns det bilder här .. 
I hope i hope !

Tråk Emma är i lse med sin pojkvän och jobbar, bläää ! ;p..
Så då träffar man inte henne heller på ett tag heller!
Det sög ju ;p..

Jag däremot har fått jobb i början av augusi nio dagar, 
Så det blir chill ..
Money rollin' in ;)..

Nej nu ska jag nu dra en liten catch up på Paris BFF på Mtv.se,
så jag kan kolla vem som vann hela grejen!
IM EXCITED ;D.

Blev ju lite shopping sista dagen där i Bulgarien, 
Fick med mig min nya älskade Gucci väska + matchande plånbok hem,
Även linnet från Ed hardy - By Christian Audigier.. 
Sedan lite sprit och sånt.. 
Så även lite bilder på det imorrn ;)..

Nej , nu blire kolla på Paris sen sussa.
E trött och orkar inte vara vaken längre !
Usch man blir helt slut, har typ fått jetlag som fan eller nått ;p..
HAHA !!

Puss puss!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0