- Här ska det vara en rubrik

Jadu.. vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik idag !
Opåhittig helt enkelt ;p..
Idag vaknade jag väldigt sent.
Då jag verkligen sovit lite dom senaste dygnen !!
Igår var vi på sjukhuset och såg honom ..
Och det är helt sjukt...
Alltså jag kan inte förstå att han bara är borta..
Usch.. 
Men från den 26-30 tror jag det var, 
ska vi till åsele och kolla något som han har hjälpt till att starta där i sommar..
Jobbat och slitit för ungdomarna där, 
så det ska bli fint att få åka och bara tänka på honom och se vad han gjort för dom!

Iaf så ska jag städa upp här hemma lite.. 
Ser för jävligt ut nu pga att man inte haft ork att göra någonting dom här senaste dagarna ..
Så nu äre bara dra tummen ur arslet och se till att få någonting gjort!

Igår fyllde älskling 21 :)
Det var ju lite skumt att fira det, och sörja samditigt.
Ja,Det kändes inte så kul som man hade tänkt sig att det skulle vara,
Då vi hade planerat att han skulle vara med den dagen ..

Har även vunnit budet på en ny telefon på tradera, så jag får en ny telefon till nästa vecka iaf!
Så det är väll typ det enda positiva som hänt hittills ..

Annars,vad händer för er?
Kommentera lite mer i bloggen ..
Är ybertråkigt att logga in och se att det är tomt..

Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: jessi

omg ..det måste varit de värsta ever .. fyfan ! .. shit..

2009-07-23 @ 01:42:11
URL: http://www.metrobloggen.se/Reina



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0