- Good morning sunshines !

Åååååh vad skönt =) 
Idag var jag uppe riktigt tidigt !
Jämfört med andra dagar iaf .. 
Klev upp vid 08:50 ungefär,så vid nio-tiden var jag up & go :)..
Hehe, känns skönt att vakna i någorlunda bra tid iaf!
Skönt skönt .. 
Vet att jag skrivit om det där med cocoo.se och rabatt osv !
Vet inte riktigt vad det är som tar tid med det !
Men det kommer nog snart ! :)
Trots allt är det ju bara en enda tjej som jobbar på den hemsidan .. 
Vilket är Coco själv !
Så jag förstår om hon har det hektiskt just nu =) .,

Anyways..
Verkar som ni har lite torka när det gäller kommentarerna ?? 
Skriv gärna som jag sagt många ggr, vad ni vill se här i bloggen,
Vad ni tycker är roligt att läsa om osv..
Alltid kul att få mina läsare att bli nöjda ! :)..

Blev aldrig av att jag beställde peace-armbandet igår, 
Så jag gör det idag ist  :)
Sen ska jag även kolla om lite kläder osv ! :)

Väntar fortfarande på pengar tillbaka för skit telefonen från tradera!!
Hon sa att hon skulle sätta in dom IGÅR !!
Men då hade jag haft ju som haft dom nu ..
Vilket jag inte har, så det sög ju !

Nej, nu ska jag nog ta tummen ur arslet,
hoppa in i duschen, och sen kanske en tripp down town =) 
Skriver mer sen ..

CIAO BITCHES ;)

Kommentarer
Postat av: em

rösta gärna på mig som veckans blogg ( nummer nio )

http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg-1.html



om jag vinner, och ni har kommenterat i min blogg att ni röstade på mig, blir ni länkade

( vilket betyder att ni tjänar på att skicka runt min länk oxå ) rättvist så. haha.

. puss!

2009-07-31 @ 15:38:28
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hej tack så mycket,

din med, o du är jätte söt ! :)

2009-07-31 @ 15:44:10
URL: http://innervision.webblogg.se/
Postat av: Margona

Hej :)

ja de e klart ja känner igen dig:)

allt e fint fint, I morgon efter middag är man fru o allt:)

Hur är allt med dig?:) Vart bor du?:)



Ja men då ska jag ta o lägga till dig!:)

Kramar på dig

2009-07-31 @ 16:12:50
URL: http://annamargonarensbo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0