- BULGARIEN HERE WE COME ;)

Första inlägget på Juli månad och jag har underbara nyheter..
Det blev då ABSOLUT INTE kreta, för vi ville inte vänta !
Sen hade resan vi hittade igår blivit totalt fullbokad...
Så det var ju ingen idé att ens försöka där ..

MEN, vi sökte FEBRIIILT efter en resa till Chania - Grekland, men det kostade fan 5500/pers..
Så grekland blev det inte ..

Meeeeeeeeeeen ... BULGARIEN SUNNY BEACH HERE WE COOOOOOOOOOME :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FYFAAAAAAAAAAN VAD KUL DET SKA BLI =) ..
Biljetterna är bokade!
Vi åker imorgon :D.

Tyvärr gick det bara två flyg från Umeå imorgon som var billiga..

Ett på morgonen 06:30 & ett på kvällen kl 18,45 !!

Och vårat flyg till SUNNY BEACH går kl 19:55, SÅ ..
Det blev 06,30 !
Usch usch .. 
HAHA, vi ser hur pigg jag är imorgon kl 05,30 när taxin kommer och hämtar oss ! :P..
Haha,. Jag svär jag kommer gå som en ner trampad zombie och ba "ääääääääh " ,..

Ojojoj, men det ska bli fett kul ..
PARTY PARTY PARTYYYYY !! :D..

Vi blev 4 st som åkte denna gången, 
Vyvärr kunde inte mashe följa, men jag hoppas hon gör det nästa gång! :)

Vi har fått världens finaste hotell och allt fan .. 
Allting är så perfekt..
Spriten är billig, likaså maten, likaså cigg =) ..
Och jag har ALLTID ALLTID ALLTID velat åka dit..
Och sen ska jag steka med kokosolja ;)....

Idag fick jag min andra beställning från Yves Rocher !
Så mer kokosolja för mig ;D !
Hehe, sen äre lite sånt där skönhetskit och grejer :)..

Merci merci ;d..

Nej, nu ska jag umgås lite med mina vänner och min älskling :)..

För imorgon mina vänner, åker jag en vecka från skitsverige ;).

AND IM GONNA ENJOOOOOOY !!!! 
WEAAAAAAAAAAAAAY :D

Försöker blogga när jag är där nere.. 
Annars blir det MEGA uppdatering när jag kommer hem ..
Men jag ska nog kunna snappa åt mig en liten stund vid en dator till att skriva & lägga upp lite mobibilder :)..



Tro,
Hopp & Kärlek ! /Nat.Ayouti , 

Bulgarien here we come !

Här är bilder på hotellet :





Kommentarer
Postat av: Kalleplanka

DITT AS!!! Ha så jävla kul! Själv ska jag jobba hela jävla månaden. nä inte riktigt, har 3 lediga dagar ;P Vilka är ni som åker? :D puss

2009-07-01 @ 21:51:20
URL: http://bloggarm.blogg.se/
Postat av: Natta

Hehe... jag är inget as ! (A) ..



MEN JAG SKA HA SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA ROOOOOLIGT :D...

HÖHÖHÖHÖ ;D..



Det e jag,wael,mustafa & ghaith !



Visst vet du vilka dom är? :)..



Hehe.. men skicka gärna ett sms.

Det kostar bara 1.45 att skickka sms därifrån till sverige så det är ingen fara =) ..



mamma fyller typ på luren åt mig =) ..

pusssss :*

ha det så bra alla mina sötisar i sverige =)

2009-07-01 @ 22:19:36
URL: http://bejbiimama.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0