- Bubbelroom !

Kollade just in lite småprylar på bubbelroom!
Fanns riktigt fina grejer där :).
Dessutom har dom en massa rea där nu , witch i love btw ;)..
Älskar när man kan gå in på en hemsida och hitta massa rea prylar !
Du kan få så himla mycket fina grejer för bra priser !
Man behöver inte gå all in bara för att få hem en pryl lixom :)
PERFEKT ;D !

Nu ringde syrran och hon vill fixa med hennes Sthlmresa.. 
Så jag ska väll hjälpa henne med det hade jag tänkt ! :).
Vi ska även käka lite pizza, Så det blir gott !
Ska upp till coop nu and get me some grandiosa ! ;)..
Haha, det lät snuskigt fan ;p.
Men nej, jag ska äta & njuta =) ..

Funderar även på att köpa mig en ny klocka, finns så himla mkt att välja mellan ..
Men www.uropenn.se har också slutspurt på sin rea nu,
Så där finns det mycket fina saker att fynda =) ..
Även coco.se har en massa fina klockor!
Min vän rekommenderade den sidan för mig idag, så kolla den också =) .

Har även beställt lite grejer från Yves Rocher idag !
Så det kommer väll om en vecka eller så ..
Då blire bilder på det sedan, lite manikyr och så.. 
Jaa, just wait and see ;)..

Idag är det så himla fint väder att jag förstår egentligen inte vad jag sitter inne och gör !
Men nu ska jag klä på  mig & möta min syster =) .
Skriver mer sen !


Puss puss/ Nat <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0