- Always think before you act !

Följ min blogg med bloglovin

Hallå bloggen .. 
" Always think before you act ! " 
är en kommentar jag stenhårt rekommenderar fler människor..
Det finns så mycket som kan hända, 
utan att man tänker sig att det kan hända..
Jag var på olycksplatsen igår..
Det var riktigt hemskt !
Kändes verkligen som om jag kunde känna hur det fick till ..
Usch , det var helt sjukt ..

Från det till något annat,
En film jag verkligen rekommenderar är Slumdog Millionare..
Så sjuuuuuuukt bra jävla film alltså ..
Kunde inte slita mina ögon från den igår ..
Riktigt känslig film !
Fruktansvärt sevärd..

Tänkte även tipsa om en mascara för er som vill ha längre,
Drömlika ögonfransar som visar skillnad efter bara ett drag ( jag har testat själv ! ) !!

The colossal volum'express !
En mascara från Maybelline NEW YORK som har gjort mina sminkdagar till en bättre tillvaro :)..
Kostar ca 130 kr, och det är det värt för dom ögonfransarna jag får !
Verkligen synlig skillnad :D !

So go out and buy it, you´ll be sad if you dont try it ;)..
Hehe .. Lite rim här i bloggen !
Nu blir det iaf att käka lite granna..
Ska sätta mig och äta min Gorbys (gud så länge sen :p) och kolla på SATC ! :)..
Så lugn dag för mig, då det regnar så äckligt mycket ..
Finns inget annat att göra i det här skitvädret !
Men jag hoppas på mer sol i sommar!
För jag fyller ju 20 snart..
Så då är det dags för sol tycker jag , och inte bara det, utan värme också ;)..

Skriver mer sen.. 
Nu ska jag ringa jenfan ;)..

Puss puss !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0