- Ain´t no sunshine when he´s gone !

Hej..
Ja, allting är bara jobbigt för tillfället ..
Tårarna slutar aldrig komma, och man ska försöka hjälpa alla, 
men jag vet inte vad mer man kan göra än att krama om dom och säga att allting kommer att ordna sig..
Inte för att jag tror att det hjälper, men man får ju försöka !!!
Vi kanske ska upp till bårhuset imorgon och titta på honom..
Det kommer bli riktigt hemskt!
jag förstår inte riktigt hur man ska klara av allt det här bara sådär på en gång..

Det blir förmodligen inte ens en begravning här i Sverige ens heller..
För hans familj vill & har bestämt sig för att flyga honom (kroppen) till irak.. 
Så jag hoppas vi får se honom så vi kan få säga hejdå iaf !!..
Usch vet inte ens vad jag ska säga eller göra..
Är bara helt jävla TOM inuti ..
Ikväll är det iaf samling hemma hos G, hans bror..
Och vi ska alla hylla hans minne med mkt fina saker!

En låt i refrängen så bara får mig att tänka på honom såååååååå så mycket är,
Pussy Cat Dolls - Jai Ho !
Gud vilken bra låt..
Måste lägga upp den här när jag kommer undefund med hur man gör sånt ! :p..

Jag funderar även på att börja videoblogga ;) ..
Så det kommer bli höjdarbloggning här nu =) ..

Vi saknar dig!
Varför lämnade du oss ? :'(
Älskar dig bror !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0