- god kväll !

hallå där ..
idag hade jag tänkt åka till badhuset , men så blev icket fallet !
ringer min karl 110199283920 ggr och får inget svar, så då sket jag i det och stannade hemma ist !

skulle gå till Lindooooro ikväll, men det blev gnäll :p..
haha, det rimma :p.. nemen serri, skulle ha gjort det, men det får bli imorrn efter badhuset och träningen ist ! :)
eller innan ;)..


watch out lindooro makarono,

i´m coming early in the morning,
to desturb your sleep ;).. moahaha!


iaf, imorgon blire badhuset vare sig gud vill eller EJ !

kanske blire lite BodyBalance träning och lite bad och sim =) ..
nu ska jag komma igång med den här förbaskade träningen igen,
så jag kommer mig i FORM igen as well !! ;)...


har även laddat ner två filmer som jag har haft på datorn nu aaaaaaaallt för länge..
AND I WANNA SEE THEM !!!

men , jag har ju inge filmsällskap ;s..
mkt trist !!


Well well.. nu blire en film sen kojsa med snutten min =)..


It taste like suggah ;)..






Kommentarer
Postat av: Linda Larssoro

HAHAHA! den morgonen jag ser dig utanför min dörr tidigt som satan! Den dagen vill jag se! Älskar dej bajbimama! Lindoro Makarono

2009-02-23 @ 21:11:56
Postat av: Anonym

haha.. gumman, när du minst anar det kommer jag FEM PÅ MORGONEN .. DET e tidigt ;).. haha

2009-02-24 @ 22:09:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0