God morgon alla härliga =) ..

Jag fick svar av cocoo igår :S..
Fick höra att koden är ytters personlig och får abolut INTE lämnas ut till någon annan ;S..
Så jaa, jag vettefan hur det ska gå med det där !
Men jag mailade henne och frågade om jag inte fick lägga ut den i bloggen så vi ser väll !
Om inte, så förlåt till alla mina läsare som jag sa att jag skulle få ge rabatt till!
Men det trodde jag ju att det var så ! :S..
Vad ska jag med bara en personlig rabatt till ? ;S..
Myskooooo !
Haha..

Anyway, nu till något nytt !
Jag börjar jobba idag .. Scaaaaaaary !!!
Haha, ska dela ut flyers på Nolia, och jag hoppas verkligen jag har typ 3-4000 i slutet av det här ;)..
Hehe, då är jag riktigt nöjd, men snålchefen för det där lär ju ALDRIG ge mig så mkt ! :P
Haha ., Jaja, Men vad ska ni göra idag då ?
Jag ska jobba, prata med människor, osv..
Nu måste jag sminka mig, och göra allting klart så jag är i tid! :).
Stackars älskling han försov sig fast jag väckte han imorse :/..
Han somnade om stackarn !
Nej, nu ska jag kolla bussen, sen ska jag sminka mig..
Sen upp till mamma med Tyra (min hund) så hon slipper va själv idag :)..

Mobilbloggar sen (please god make it work !!!) :) 
Hejdå alla buuuusiga ;) 

Kommentarer
Postat av: femman

Hoppas allt gått bra! :)

2009-08-01 @ 08:57:57
URL: http://femmanfem.blogg.se/
Postat av: jennifer ettekal

Lycka till idag gullet :)

2009-08-01 @ 11:24:34
URL: http://thebig.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0