090803, At work ! :)

Hejsan hejsan ..
Nu sitter jag har pa jobbet och ar i ungdomshallen ..
Eftersom dom det ar dreamhack har i umea, sa har dom ju en ungdomshall ocksa..
Och darfor kan jag inte skriva med svenska bokstaver, haha ..
Ser ut som att jag skriver som ett  cp :p..
Men da fattar ni varfor !
Hoppas ni kan lasa det anda ! xD
Haha ..
Jaa, Jag ska ju dela ut lite flyers egentligen ..
Men jag tar mig en paus och surfar lite medans man kan vafan, det gor vall ingenting ellerhur ? :)..

Vad ska ni hitta pa idag da ?:) ..
Jag ska nog surfa lite sen blir det att jobba lite mer!
Ar sjuuuuuuuuuukt fint vader ute idag, sa det ar lite jobbigt att sta ute i varmen ocksa..
Eftersom att jag gar runt sa mkt och inte hittar mig nagon skugga are jobbigt som fan !
Sa nu tog jag mig en liten paus har da :) ..
Jag mar fortfarande inte speciellt bra inombords..
Men men .. Vafan ska man gora !?
Jag fyller ar om 8 dagar, jag blir 20, jag ar fan vuxen ..
Behover inte manniskor som snackar om mig bakom min rygg i mitt liv..
Fuck that !
Det klarar jag mig utan ..

Men iaf.. Nu ska jag nog aterga till arbetet :)
Som sagt, skriva garna vad ni vill att jag ska blogga om osv :)

Ga aven in pa www.cocoo.se och kolla in alla fina saker dar :)
                 

                                                                                 Puss & Kram ..
                                                                                                  /Nat. Ayouti !

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

himla fin blogg :D



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837



2009-08-03 @ 12:43:43
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: andrea

sv. Tack så mycket :)

Jag hade gärna blivit medlem men jag är redan det x).

2009-08-03 @ 14:39:20
URL: http://andrealm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0