- What a day !!

Ja herregud..
Jag är så jävla slut att det går inte att beskriva !
Blir tidig kväll för mig kan jag säga ..
Jadu, Tog mitt lilla snack igår med W !
Men , jag mådde ju inte bättre av det kan jag ju säga ..
Blev ju typ dubbelt så sämre !
Inte mellan oss, mellan oss blev det bättre som tur var..
På sätt och vis iaf, någorlunda..
Men för mig själv psykiskt, inte ett skit..
Sitter med gråten i bröstkorgen hela tiden ..
Och det känns som att någon tagit sig en power nap över hela bröster på mig !
Värsta klumpen i halsen någonsin!
Känns bara som att hela mitt liv hänger på att få hans kompisars respekt och bekräftelse,
Och som att vad jag än gör,så slutar det med att dom snackar skit om mig !
Blir bara så less..
Ska vårat liv & VÅRAT förhållande,
 gå ut på att JAG ska sitta och nässla mig in hos hans kompisar så att han ska få må bra !? :S..
Neeej nej nej, jag tror inte det va !
Skiter i hur dåligt jag mår, så jävla lågt sjunker jag INTE!
Aldrig att jag sjunker så lågt att jag slickar röv på någon som snackar skit om mig..
Pass på er alltså , jag behöver er inte mitt liv om det är så ni vill ha det !
Trodde ni var mina vänner också, men okej ..
Då får det fan hellre va för min del så då vet ni det :) ..

Nej , nu ska jag nog ta och dra mig hem ..
Sitter hos mamma just nu, kom precis från jobbet typ !
Ska hem och tvätta lite, sen invänta att W ska komma hem från jobbet!

Skriver nog mer sen vill jag tro ..


Keep your hopes up & Never loose faith !


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack:)

läste det du skrivit, jag vet hur det är.. men inte ska man bry sig om det!

2009-08-02 @ 17:19:04
URL: http://louisehessel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0