- The ultimate defense is to pretend!

Godmorgon allihopa =) ..
Jaa, nu ska man iväg och jobba igen snart !
Är så less på allt fan ..
Låt mitt liv bara va, alltså .. 
Jadu , jag vet inte..
Men jag säger såhär, ingen speciell ska ta åt sig av dom som känner mig när dom läser m in blogg...
Även om jag skriver DU/NI/DEN , för det kan va en elr flera!!!!
Men jag säger bara, kan du inte ta det, läs inte min blogg.. punkt slut !
Ni förstör fan mitt liv och jag ska inte få skriva om det och släppa mina tankar eller?
FAAAN, Jag håller på att FÖRLORA MIN MAN PGA DITT/ERAT/DERAS SNACK IGÅR !!!
Så hur kul tycker du/ni/den att det är på en skala ett till tio att hålla på EGENTLIGEN? 
ELLER ÄR NI BARA UTE EFTER ATT FÅ KÄNNA ER ÖVERLÄGSNA ?? 
Ingen tror heller på mig när jag säger någonting..
Och när jag säger du/ni/den vet inte ett skit om vad han gjort mig, då har jag inte fel!
FÖR DET GÖR INTE MÅNGA !!
Dom som sett det, och hört oss jaa.
Men ingen annan ..
Snälla BACK OFF !!
Jag orkar inte sitta och tävla om att ha min man kvar..

JAG SKA INTE ENS BEHÖVA GÖRA DET !

Jaja, jag orkar inte skriva mer..
Blir för mycket, då får jag väll skäll igen när han kommer hem idag !
Men jag kan inte prata med han, 
och inte med nån annan, 
så vart ska jag lasta av mig? :S
Nu ska jag göra mig iordning !
Jag mikrobloggar nog från jobbet sen !


Wish it could be just like this , right here !






Kommentarer
Postat av: Joanna

Sv: tack så mycket :)

2009-08-03 @ 10:35:16
URL: http://mjadu.blogg.se/
Postat av: Nellie - En tjej med kameran i handen.

Sv: Tack. :)

2009-08-03 @ 10:42:13
URL: http://nivena.blogg.se/
Postat av: joanna

GUmman det är bara att ringa och om min mobil inte går att nå så ring.0730244998<3

2009-08-06 @ 14:46:28
URL: http://sentence.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0