- Tröttis !

Just nu sitter jag i mitt rum & ska kolla om det finns någon bra film att kika på =) ..
Har W´s kompis här sen igår natt .. 
Även syrran och hennes kompis sov här plus W´s andra kompis också ..
Så vi hade fullt hus inatt ;p, haha .. 
Anyway , hoppas mitt paket från Cocoo kommer på måndag =) ..
Vill såå så gärna ha mitt armband nu alltså ..
Kläderna däremot skulle ta längre tid, till i slutet av v35 :S..
Drygt .. Men men, what to do what to do ! :p..
Nu ska jag umgås lite med syster yster och W´s kompis, tänkte kanske kolla en film =) ..
Sen får vi se vad som händer idag, funderar på om jag ska ta en dusch snart ..
Bara tanken på att få varmt vatten över sig,och så fräsch man känner sig efteråt ..
Jaa, det får mig att vilja hoppa in nu nu nu ;) ..
Haha .. Men vi hörs sen sötisar ;)


Här har ni ett litet tips på en bra hår produkt =) ..

Lee Stafford Bling Wake Up Call !
Fräschar upp ditt hår morgon, middag och kväll! 
Vissa dagar vaknar du upp med ingen tid över för att tvätta håret,
och andra dagar ser ditt hår platt och livlöst ut. 
Ibland blir det spontana utekvällar då du inte har någon tid över till ditt hår. 
Wake Up Call är en smart produkt som hjälper dig i alla nödsituationer. 
En spray som tar bort dålig lukt och med hjälp av Lee Staffords välkända doft känns håret rent och fräscht! 
Speciella värmeaktiverande ingredienser som ger volym och hjälper till när du vill styla om ditt hår, 
utan att behöva lägga ner tid på att tvätta håret! 

 Innehåll: 150 ml 
Pris : 98 :- 
Källa: www.eleven.se

CIAO !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0