- Trött !

Jaah, jag slutade vid två!
Men sen gick inte bussen fören vid tre..
Så då var jag hemma hos mamma halv 4 och hämtade hunden ..
Sen kom jag mig hem vid fyra kanske !
Då kom några vänner förbi så vovvarna fick leka lite :)
Shit alltsåååå.. Vilket tröttsamt jobb det var !
Och sådär ska jag stå i nio dagar alltså , helvette ..
Det kommer bli jobbigt, men wtf, man får väll ta det !
Kommer ju få pengar iaf , 
så då kan jag ju ha festen som planerat när jag fyller år !
För då har jag ju pengarna till att hyra lokal osv :)..

Åååh vad jag längtar till onsdag , då kommer dom nya kläderna ! :) ..
Sen kommer det en bh från ellos, och massa smått & gott från Yves-Rocher ! :)..
Hihi, massa paket denna vecka, plus, jag fyller år om 9 dagar ;)
Wohooooo ;D..

Nej jag ska kolla film och vila en stund tror jag !
Har tagit fått en ny film som jag hade tänkt kika lite på =) 
Tror den kommer va riktigt riktigt bra alltså, intensiv !
Verkade som så när jag läste om den ..

Så vi får höras sen allihopa !
Som jag tidigare skrivit, skriv gärna om vad ni vill se här i bloggen =) ..
Skulle vara kul att veta vad ni vill att jag ska skriva mer om !

You guys are my inspiration ! ;) 

Kisses & Hugs 
/ Nat.Ayouti ! 
Vill haaaaaaaaaaa !!! ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0