- The sunshine is burning my neck so fine ;)

Ooooh, det e så varmt och skönt ute ;) ..
Jag blev nog rätt brun idag ;) ..
Så det blir solarium med på måndag, plus stek utomhus med olja om jag hinner ;) ..
Haha.. e så desperate efter mitt paket från Y-R nu att jag döööör !!
Och jag åkte med min mormor (min gulli mormor kom till oss idag :) ..) till OkQ8,
Meeeen.. Fick ju inte hämta ut det utan ID, fast jag gjort det innan ..
Dumt som fan !
Men jag ska ta cykeln nu snart tror jag !! ;p..
Jag tar min cardigan med mig om det blir kallt på vägen, sen cyklar jag ;)..
Ska förbi LI*** en sväng också och hämta min plånbok ..
Glömde den där igår , klantarsel du är Natta ;p..
Haha.. Anyways, jag fick födelsedags present av mormor idag = ) 400 kr!
Fett nice :) ..

Har sett en helt underbar klänning som jag vill ha från Wear it Company!
Men vi får se hur det blir, för jag köper nog en ny mobil från tradera om några timmar ;) ..
Har lagt till typ 15 STYCKEN på min minneslista, så någon av dom blir det nu snart..
Jag skiter i jag ska ha mig en tlfn ..
För jag får tillbaka mina pengar från den där andra skit telefonen därifrån på måndag !
Så då kan jag betala den nya då :)
Perfekt !!
Nu ska jag fråga min syster om hon ska med sen drar jag =) ..


Later bitches ;)

Kommentarer
Postat av: Paulina

sv: försök lägga upp mer bilder :)

själv tycker jag att det är mycket coolare och mysigare xD haha

2009-08-08 @ 18:20:04
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0