- Sleeping beauty !

Åh guuuuuuuud vad skööönt !!!!
Jag somnade hemma hos mamma ;p..
Haha! Men det kan jag säga att det BEHÖVDES ..
Var så sjuuuuukt trött idag när jag kom hem från jobbet, huvva !
Men imorrn blire lite roligare, för då får jag stå i kassan också =) 
Så då blire lite mer än att bara dela ut massa j*vla flyers ;p..
Haha, tror inte jag ska dela ut någonting alls imorrn faktiskt !
Vilket känns jävligt skönt för mina fötter håller på att dö efter dom här två dagarna..
Och ändå har jag inga hemskt dåliga skor på mig som skulle få dom att göra ont..
Men jag står ju och går runt hur mkt som helst,så det är nog det helt enkelt :).

Anyway, lilla syster F är här !
Vi ska kolla film hade jag tänkt mig :)..
Annars då, vad ska ni läsare göra ikv? :)..
Jag ska nog försöka tänka igenom vad jag vill med mitt liv idag ..
Känns som att hela mitt liv behöver en rejäl reality-check med en skopa wakeup-call !! :s..

Vet inte, ska fundera över vad jag kan göra för att få någonting att bli bättre !
Vi hörs sen !

Puss & Kram !

Kommentarer
Postat av: amanda

tyvär, men jag kmr inte säga hur man gör hehe !;)

2009-08-02 @ 23:18:30
URL: http://baramandaa.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0