- Men hallååå :D

Wieeee, jag hitta en dator med SVEEEENSKT TANGENTBOORD på jobbet :D ..
Wäääääy ! ..

Nu är jag på jobbet igen iaf, har redan sen kl tio delat ut typ 150-200 st ..
Så jag tänkte mig att jag tar en liten paus och sätter mig här och skriver lite :)..
Vad ska ni göra idag då ? =).
HOPPAS det finns en dator ledig sen .. så jag kan skriva lite mer :)
Annars sätter jag mig bara och spelar wii när jag kommer tillbaka =)
finns så jävla mkt roligt i den här "Ungdomshallen" så det är sjukt ...
Guitar Hero , med ALLT som finns till det spelet..
Wii med ALL utrustning typ ,.
Och sen dansmattor och datorer !
Så det finns hur mkt som helst att göra när du väl e här inne =) ..

Tycker alla ungdomar som bor i Umeå ska dra sig till nolia en dag!
Kostar bara 40 kr per ungdom och sen går ni till hall 7 monter 716 först :)
Äter kebab där från svalan , sen när ni är mätta & belåtna, går ni bara igenom till hall 8 ! :)
Där har ni ungdomshallen :)..

Shiiit, jag har inte kollat min telefon nått idag ,men nu kollade jag :D.
OCH JAG HAR FÅTT MINA KLÄDER :D
OCH MINA NYA BH :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY , Nu e jag glaaaaaad ;D..
Då ska jag hämta ut dom på hemvägen : )
Fan vad niiiiice ;D..
Då blir det nog en dagens outfit imorgon tror jag ;)..
 Åh shit, då väntar jag bara på lite nytt smink och sånt från Yves-Rocher :)
Vilket borde komma imorgon eller senast fredag :)..

Nej nu ska jag kolla lite mail eller så , och sen ska jag återgå till arbetet :)
Love u guys !

Kommentera gärna lite mer :)..
 
                                                                                                   Puss & Kram !
                                                                                                  / Nat.Ayouti !


Kommentarer
Postat av: Elin

Du har en fin blogg du ^^ <3

2009-08-05 @ 21:26:53
URL: http://nittiofyranollsjutjugofem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0