- I had the time of my life !

 Vill börja med att säga förlåt för dålig uppdatering!
Men det har helt enkelt vart mkt nu efter födelsedag och allt annat ..

Åååååh shiiit, jag hade sååå roligt på min fest =)
Fet musik, Dancing on the tables,Shakade ass med mina bästa ! :)
I LOVED IT !!!

Här har ni lite bilder :

Me at my b-day party, 20 years old ;)

Jag och min lillebror ;) ..

Jag & Mia , love u girl ;)..

Fanns inte speciellt många, men det kommer fler när linda skickat dom ..
Och även från kvällen på nydala ;) ..
Så jag inväntar fler bilder , dont worry ..
Den som väntar på nått gott,väntar aldrig förlänge ;)..
Nu ska jag nog ladda ner en ny film som jag & baby kan titta på ikv..

Men men .. Mer bilder kommer guys !
Vi hörs sen =) 
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Paulina

så sööt lillebror du har :)

2009-08-12 @ 23:42:35
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/
Postat av: Jennifer Ettekal

Vad du är vacker älskling.. önskar så att jag hade kunnat vara där. :( Miss you mest. Kyss!!!

2009-08-13 @ 14:43:08
URL: http://thebigj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0