- God morgon alla sköna =)

Har bestämt mig för att ha lite mer bilder i bloggen ..
Så det kommer komma =) ..
Mer bilder, mer videoblogg, you name it ;) ..
Jag ska försöka få någon vän att hjälpa mig här med designen lite,men vet ej när..
Så det kan ju ta sitt lilla tag ;p , but im hoping for the best :)..
Jag ska ta mig en dusch alldeles strax =) ..

Fick ju Shampoo,Balsam + Värmeskydd från Toni&Guy på min b-day av Mia =) 
Det är styling pre-shampoo & balsam , så jag ska nog ta och pröva dom nu ;) ..
Dom luktar juvligt ;) ..
Hehe, jag ska nog beställa lite grejer tror jag ;)
Hihi .. Får ju pengar den 18:e, men jag ska betala av det jag redan beställt då !
Så då slipper jag det när jag får mina pengar i slutet av månaden ;) ..
Jag ska kolla runt lite och se vad jag hittar ..
Men jag kommer DEFINITIVT beställa min klocka + ett armband från www.cocoo.se !!
Så håll utkik efter tisdag där någon gång ;) ..

Nej nu ska jag ta mig en dusch och säga hejdå till älskling, 
Han ska iväg på jobb hela dagen =) ..

Vi hörs sen , peace ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0