- God kväll !


Nu kommer lite bilder från både dagen & nu ikv ;) ..
Sitter och kollar på sista avsnittet av prison break, SPÄNNANDE NÅTT SÅ JÄVULSKT !!
Så alla in på 3:an och titta, det är inte att leka med !!
Innan dess kollade jag en liten snutt av lipstick jungle, sorligt slut .. 
Någon som såg det !?
Jag är inte så mega inne i det .. Men jag ska försöka följa den mer nu ;) !
Blev inga kläder beställda idag som planerat , men jag ska kolla lite imorgon på en annan sida !

Här har ni bilder ! Enjoy ;D .. :

Denna lilla mirakelarbetaren använder jag till mina naglar ;) .. so perfect ! ;D

Jag på väg till skolan :) .. First day of school ! 

Skolan inom synhåll ! Linda ÄR peppad,likaså jag ;) ...

Jag i soffan nu framför prison break .. 

Det är sjukt spännande ;) ..


Nu är jag trött och ska sova snart =) 
GODNATT ! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0