- Fannyhair.se

Beställde hår idag ;) ..


Kunde bara inte låta bli ;D..
I´m gonna look sooooooo good ;D..

Jag hoppas verkligen jag får det fort alltså ..
Men det var ju bara 2-5 arbetsdagar på leveranstid , så det e nog lugnt ;) ..
Ååååh jag längtar till det är tisdag .. 
Så jag får mina pengar och kan beställa kameran & mobilen =)..
Kameran kommer jag dock få på tisdag vilket som för jag väljer bara Collect@store grejen ! 
Så då hämtar jag bara ut den direkt ;D..
Mobilen dröjer dock lite granna,7-10 dagar ..
Men det gör då ingenting ;D..

Jag vet inte om ni läst om detta innan i min blogg , Men i äldre inlägg skrev jag om USKA..
Ja, att jag ska börja plugga förhoppningsvis till USKA (undersköterska) nu i augusti!
Och jag kom IN :D .. Så jag börjar nu den 24:e att plugga till undersköterska !! :D..
Ska bli så sjukt kul =) 
Jag & L kommer sitta där som två plugg nördar naglade i böckerna och plugga som attan ;D..

Nej nu ska jag nog kolla runt lite på internet här sen blir det att laga lite mat :) ..

Lateeeer ;)

Kommentarer
Postat av: Nikki

Fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg =) Skulle vara gulligt av dig =)

2009-08-16 @ 19:19:41
URL: http://nixie.blogg.se/
Postat av: maariawh :)

SV: hej :) fin blogg ja e redan medlem på bloggtrafik så hehe :P

2009-08-16 @ 19:23:56
URL: http://maariawh.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0