- Det blev nått plagg =) ..

Eftersom jag tycker att hösten börjar titta in,och kylan knallar fram igen ..
Så blev det två höstplagg också =) ..

Men här har ni bilder på dagens köp :

Båda dessa plagg är DAA plagg - Fashion against aids !
Så nu har jag då gjort dagens goda gärning =) ..


Och sedan mina två höstplagg, ännu en cardigan, i lite ovanlig färg :)
Sedan en lite varmare tröja vilket är den gråa här ovan =) ..


Nu ska jag kika på en film hade jag tänkt =) ..
Har saknat den filmen !
Den heter The sisterhood of the traveling pants tror jag ;) ..
Sen ska jag nog städa rummet och toaletten ;p..
Haha, det lät roligt va ?? 
Det e inte så lätt att flytta hemifrån som man tror ..
Tillslut måste du ju fixa allting själv,vare sig du orkar eller inte ;p..
Men man vänjer sig, det är ju dock skönt att du kan göra det i din egen takt =) ..

Nej nu blire film =) ..
Btw, haha.. fick mitt första samtal med frågan om jag kan köpa ut!
Haha fet dissade ;)..
Så mäktig man känner sig :p ..
Haha ...

Pussssssss !

Kommentarer
Postat av: Jennifer Ettekal

Vad fina gumman!!!! enkla och fina. Precis som de ska vara :) <3 miss you alot. Har glömt mobilen borta hos johans syster om du har försökt ringa mig idag. Jag ska dit om ett tag, så vi hörs då. Big love!!!

2009-08-18 @ 18:31:57
URL: http://thebigj.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0