- Conversation btw me and J !

Jag - Jessica , jag beställde håååår :$ .. HAHA,Jag kunde inte låta bli ;D..
Jessica - Men nattaaa, vafan .. haha, det här e inte klokt asså !
Jag - Ellerhur vafan ska man göra alltså ? :p ..
Jessica - Jag vet inte, alltså det är typ ett beroende..
Jag - Jaa, ellerhur .. Alltså du & jag får aldrig nog av grejer!
Jessica - Jag vet, jag kan bara inte låta bli alltså ..

Haha girl, that´s just the way we is, we love to shop :D
Is there something so very wrong with that ? :S ..

HELL NOOO !!! :D



"I dreamed about u last night,
And that knife in my stomach just made me wanna hurl !"

Kommentarer
Postat av: Maya

Tack!

Det gör jag redan! =)

2009-08-16 @ 23:14:42
URL: http://mdunkels.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0