- At work again !

Halla, jaa..
Nu ar jag pa jobbet igen !
Och jag har delat ut riktigt bra idag ..
Ar redan av med tva stora buntar reklamblad !
Sa det kanns ju harligt !
Daremot vet jag inte vars folket tar vagen,
For nar jag gick tillbaka till montern sa var INTE EN ENDA manniska dar !
Haha, jadu .. Det ar inte latt !
Men jag ska jobba pa iaf..
Men jag tankte ta en liten paus nu och skriver ett inlagg sa ni vet vars jag e ;) ..

Det ar da fint vader idag med..
Men efter jag skrivit det igar borjade det att regna! :p..
Sa jag hoppas inte det blir samma sak idag !
Jag har da hittat mitt stalle att sta och dela ut pa ..
Entre A, dar kommer det mkt mkt folk som vill ha mina flyers :) ..
Entre b ar bara surpuppor som inte orkar ha en massa papper..
Sa dom skiter jag i helt enkelt ;) ..
Battre lycka vid A entren, sa da haller jag mig dar ! :) ..

Men men .. Nu ska jag kolla facebook, och dagliga bloggar..
Sen aterga till arbetet, efter en rokpaus :)..

Vad ska ni hitta pa idag lasare ? :).
Vi hors sen !


Puss o kram !
/ Nat.Ayouti !

Kommentarer
Postat av: Rebecka - hårdrock & fotgrafering!

Frågestund på bloggen!

bara att fråga på! :)

2009-08-04 @ 17:19:19
URL: http://photocore.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0