- Arab money !

En riktigt nice låt alltså =)
 
Sitter hemma och bara tar det lugnt :)..
Syrran följde med mig hem en liten stund och färgade sitt hår här :)..
Nu har jag äntligen fått mitt paket från Y-R :)..
Massa god saker ;)..
Manikyr-set , plus tre st produkter i prova på storlek, 
plus en flaska med rengörings+ansiktsvatten & en ansikts+hudcreme :)..

Så det blir rengöring som fan nu snart :) ..
Jag ska kolla lite på SATC dvd, typ 1:a säsongen eller nått =) ..
Jag ska lägga mig tidigt, måste ju som upp till FKDOSÖKÖ JOBBET IMORRN !
Jag hatar det där jävla stället .
Och idag blev det bråk med chefen ..
Usch, men skitsamma .. Jag får mina 2000 imorgon, sen är jag GOOOOOOONE !!!!
Thank GOD :O ..
Det är helt sjukt alltså ..
Jaa, nu har jag beställt en ny mobil på tradera :)..
Och denna gången från ett företag ..
Så jaa, jag hoppas verkligen inte det blir samma skit denna gång ;p.
Haha .. Det e fan inte lätt hörre dudu !
Men men .. Älskling är hos en kompis, men jag ska ladda ner en film och sova ;P.
Fett trött , plus ska upp tidigt imorgon !

Lyssna och njut ;) ..
Vi hörs imorrn !
Later bitcheees ;)


Kommentarer
Postat av: JENNIE

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, FRÅGA VAD SOM HELST! :D

2009-08-08 @ 23:10:11
URL: http://jenniemmatsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0