- A womans right to shoes !


Alltså, Helt seriöst tjejer ?? 
ÄLSKAR NI BARA INTE SKOR ?? 
Alltså , känslan som fyller hela min kropp när jag kpt nya skor, är obeskrivlig !
Inte bara skor, men mest skor.. Och handväskor ofc ;) ..
Sitter ju nu och kollar runt lite på www.have2have.se , OCH JAG DÖÖÖÖÖÖR !!!
Alltså jag vill bara beställa hem hela sidan och få det överstökat ! :p ..
Haha.. Men riktigt så kan jag heller inte göra!
Så jag ska välja ut dom perfekta skorna , kolla på lite andra sidor också ..
SEN, ska jag banne mig ha dom hem till mig ;) ..
Haha, jag rimmade där lite granna ..

TTYL / Nat ! ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

tack så mkt! :) detsamma!

2009-08-23 @ 22:43:38
URL: http://jribbing.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0