- 090826


Puuuh !
Hemma från skolan, skönt skönt ..
Kom dock hem för typ 2 timmar sen, men jag var hos mamma en stund innan jag gick hem !
Var lite skönt att bara få sitta och ta det lugnt med dom hos mamma stund också =) ..

Har fått en väldans intressant fråga i kommentarer, men ingen blogg att svara till !
Så jag tänker att jag svarar här ist, för det är första gången någon frågar mig nått sånt ;p ..

" betty om - Videoblogg ! :): 
Snälla kan du svara på hur du har råd med att köpa allt? :O Som jag förstått så går du i skola just nu? "

Hehe, Jadu Betty .. Det var en bra fråga, men jag ska svara dig ärligt :)
Jag tar ju studielån nu under skolgången, så jag har ju inte värsta inkomsten !
Dock har jag ju tur att på dom flesta sidor jag beställer kan man beställa på faktura :)
Så då betalar jag ju inte det på en gång, utan inte fören månaden efter jag beställt det!
Sedan har jag ju självklart pengar också så jag betalar oftast på en gång..
Men då och då e jag sugen & inte riktigt har tillräckligt med pengar, så då blir det faktura shopping :)
Sen fyllde jag ju nyss år också, så fick jag ju även lite pengar där =) ..

Betty .. Hoppas du e nöjd med mitt svar & att det hjälpte dig med frågan =) ..

Just nu är jag inne och kollar lite på www.melba.se och kollar om jag hittar någonting fint ;)

TTYL !
Nat ;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0