- 090806

Fyra dagar kvar , sen är man 20 ..
Grown up and shit ;)
Haha .. Idag fyller min älskade lillasyster Emelie 17 fina somrar :)

Så alla säg grattis till henne häääär ;D..

090810 är det dags för grattis till ingen mindre än , MOI ;)..
Jag sitter på jobbet och skriver igen !
Är sååååååååå jävla less ..
Alltså jag är sjuuukt less, det är fan inte sant hur drygt det här är ..
Det e så jääävla skönt att det bara är tre dagar kvar innan skiten slutar !
Det är väll fredag idag eller ? ;p..
Haha, iaf.. Jag är mega trött och ja pallar inte jobba mer !
Men jag måste ju ..
Men jag fattar inte vad jag ska hit och göra från kl tio på morgonen ..
Dom kan ju fan göra skiten själv :S..
Helt jävla ärligt !

Usch vad drygt..
Aja, nu ska jag jobba vidare, ut och röka sen iväg med alla jävla papper !
Vi hörs sen ..

Love u guys !
Puss..

Kommentarer
Postat av: joanna

Happy birthday to Emelie :)

Kan jag komma upp ett annat datum till dig?

För i helgen jobbar jag :(

TEll me a date, så kommer jag lätt upp bara d ej är helg så är jag helt obokad <3

2009-08-06 @ 14:41:54
URL: http://sentence.blogg.se/
Postat av: maja

Grattis till henne och grattis till dig i förskott :D

2009-08-06 @ 20:59:15
URL: http://majaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0