softish softish heeela daan ! :)

idag blir en riktigt härlig dag =)..
bara lugnt!
sitter och käkar middag och mår gott sen in i duschen =) ..
gått från långt hår till kort på nolltid, det kändes lite skumt..
but you get jused it ;)..




menmen..

hade en riktigt värd kväll här om dagen med mina älskade vänner jessica och emma =)
roligare tjejor finns ju inte att få tag i ;)..
hihi...

vi står utanför konsum(ersboda),och snackar lite och såå ..
sen sa jag lixom till jessica:
" fyfaaaaan vad det luktar skit här alltså .. god damn, VAD ÄRE för nånting ?
alltså jag trodde det bara var nått i huset men det luktar ju överallt! "

Jessica svarar mig " aaah shit fan, ellerhur ? :O.
                                        såhär luktar det typ på min pappas toalett alltså :S "



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag SVÄR PÅ GUD, så mkt har jag inte skrattar på jävligt länge..
och sen när hon ska köra emmas moped, haha.. låg fan på marken alltså !
feeeeeeeeeeett värd kväll med er tjejer .. ni e guld värda (L)


me love the 2 of you veeery much <3 :]..


well well =) ..
nu blire äta sen duschen., sen träffa mina tjejer ikv =)
sen prata med älskling när han kommit sig hem från middagen=) ..
i love u mest av allt gubben ..
du är mitt allt älskade wael !
min prins, i adoooore you :*

skriver mer ikv !


lateeeeeeeeer ;)


Kommentarer
Postat av: älskling :D

HAhahahah jag doooggg av skratt! ÄLSKAR DIG :D

2008-09-07 @ 21:47:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0