Libanon,Livet,Shopping,Tips, Och lite allt möjligt..

hallå igen :).

Har varit en riktigt rolig helg,
Vi alla i familjen ayouti har varit i baasir,
jag,mannen & hans bror drog till stranden!
Fötterna i sanden är det härligaste som finns,
som början på en perfekt sommar :).

ååååh så kul vi hade ;D..
Super glad över denna helg..

Bränt mig, då jag blev röd som en tomat
*duktig idiot nathalie! Haha..*

Sedan kommer man hem till Beirut igen,
lägger sig tidigt för vi var riktigt trötta..
Förmodligen bästa helgen hittills.

Nog om det, nu blire mer om annat..

Livet är för övrigt i sina mest underbara stunder för tillfället!
Hoppas att det jag väntar mig få kommer..
Mer om vad jag vill ha sedan,hemlis till er alla..
Blir roligt sedan ;)..

Ojojoj,igår hittade jag den bästa affären hittills!
MKT märkeskläder skall inhandlas ;).
Men lite dyrt kan jag medge att det är,
men sååååå värt det ;)..


Fick ett meddelande av min underbara linda idag,
DU klarar allt min vän!
I ditt hjärta e jag alltid med dig,ring mig gärna så fort du kan!
Jag älskar dig min Linda.Larsson!

Köpte en tröja igår,
Somrig & riktigt snygg var den :).
Sedan blir det att köpa D&G t-shirten jag hittade på samma ställe,
När pengarna rullar in ;). *S*


Och nu ett litet tips,
För bh-inhandling:
Köp dom som har bytbara band,
Då ska ni inhandla några st genomskinliga till sommaren..
Hjälper dom flesta att kunna ha tubtopparna man aldrig kan ha för att bh sticker ut för mkt!

Och sen:
Köp solskydd i sommar!
Ni vill inte bli en tomat som jag blev i helgen, VARNING FÖR TOMATEN! *lol*

Även en sak till, För er som älskar höga klackar!:
Skopunkten i Umeå centrum,Eller din sko..
Finns så otroligt mkt fina Boots & pumps för så billiga priser att det förstår ni inte.
Även för er med små fötter,
som jag ligger på 36 i storlek på mina små fossingar!
Riktigt fina dojjor kan inhandlas där ;)..

Och för er som vill framhäva ögonen i sommar:
BLÖT EYELINER ;).
Does the job !!
Men lägg sedan inte på 5 kilo mascara,det täcker bara över det du just gjort!

jadu, nu blire att kolla lite tv och sedan att sussa med mannen förmodligen!

saknande hälsningar till alla er där hemma..

Blir min present i förskott du?
Bara gud vet..


Kommentarer
Postat av: Jessica Reina Fjällström

Amoooor , saknarej fett mycket dom här dagarna !!
hoppas du kommer tilbax snart! sweetest blogg ever du får se till att skriva mycket !

hoppas det du väntar på kommer , if u know what i mean
(L)

ÄLSKAR dej as mycket !

BESOS

2008-05-10 @ 23:23:00
Postat av: Linda

Du ha börja blogga ser jag :) spännande.. ska börja kika förbi här då.. saknar dig gumms! puss

2008-05-26 @ 15:38:49
URL: http://umelinda.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0