Libanon,Livet,Shopping,Tips, Och lite allt möjligt..

hallå där :)
första gången jag skriver här, men det ska nog gå bra :)..

Livet, vad ska man säga om livet?
Jag bor för tillfället i Libanon med min man och hans familj, men det vet dom flesta av mina vänner redan :).
Libanon e underbart, men det har sina nackdelar.
Det mest pengakåta landet jag stött på, det e Libanon !
Däremot så har dom underbart väder, mkt sol och bad =).
Vi bor väll här till efter sommaren någon gång, sen blire hem hem hem ..
Vi saknar er allihopa där hemma, hoppas vi ses snart mina älskade vänner  och min älskade familj :).





Nog om libanon, och nu till lite om livet..

Två år sen pappa dog, var till kyrkan med min underbara vän tanya ! :).

Älskar henne sjukt mkt..
Har fått mig en bäste vän här med,och det känns riktigt underbart :).

nu sitter jag här med tanya och röker vattenpipa och mår bara bra =)..

Shopping:
Ska köpa en jättefint dress som jag hittat här nere runt hörnet.
Sen vill jag hitta en Louis Vitton väska så jag kan matcha min plånbok :p.
Har redan två dior, och plånbok..
Sen vill jag köpa en bikini, ojojoj ..
Mkt pengar som ska fram..
Måste även ha nya solglasögon.


haha, Nathalie vill shoppa ihjäl sig ;p..
    Ett litet tips: Om ni vill ha en fin skugga på ögonen (gäller mest för ljusblåaa ögon) som framhäver, Ta en mörkbrun ögonskugga & lägg en vit linje med skugga precis ovanför fransarna. Vill ni ha längre fransar,SLUTA BÖJ DOM !!! Låt era fransar växa fritt, måla på ovansidan av fransarna också, så kan ni få dom med böjda ! :).     idag blir det kanske baasir, annars vet jag inte..   skriver mer imorrn ..  



Livet är vad du gör det till, man ska njuta av livet !

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0